20/4 Vårens ankommande
Full fart i klubbstugan som vanligt!
Det var ganska många medlemmar som tagit sig till stugan denna ljusa vårkväll. För så är det våren är onekligen på G.
Nästa planerade datum i klubben är den 3/5, då är det arbetsdag och vi har en hel del att ta tag i. Bla så måste vi fira ner antennen och byta rotor då denna tyvärr gick sänder i stormen som var!
Mycket annat som är på G, Eventuellt kommer vi att få anskaffat en ny station på vårt remote-QTH. Mer om dett apå kommande kvartalsmöte, men det kommer att underlätta remotekörandet framöver.
/Johan, SM6WZR
